خبرگزاری کار ایران

برای دومین بار طی ۲۴ ساعت گذشته؛

منع رفت و آمد در کاخ سفید برقرار شد

منع رفت و آمد در کاخ سفید برقرار شد

ماموران امنیتی آمریکا برای دومین روز متوالی کنترل کاخ‌سفید را به دست گرفته و ممنوعیت ورود و خروج را برقرار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، امروز-چهارشنبه- کاخ سفید برای دومین بار طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد حضور ماموران امنیتی بوده و منع رفت و آمد در ساختمان اصلی برقرار شد.

گفته می‌شود «باراک اوباما» رییس‌جمهوری آمریکا داخل ساختمان اصلی قرار دارد.

هنوز علت حضور نیروهای امنیتی در محوطه کاخ سفید و برقراری منع ورود و خروج به محل کار و سکونت رییس‌جمهوری آمریکا، بیان نشده است.

روز گذشته-سه‌شنبه- نیز ممنوعیت ورود و خروج در کاخ سفید اجرا شده بود که دلیل آن تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری یک دزد عنوان شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز