برای دومین بار طی ۲۴ ساعت گذشته؛
منع رفت و آمد در کاخ سفید برقرار شد
ماموران امنیتی آمریکا برای دومین روز متوالی کنترل کاخسفید را به دست گرفته و ممنوعیت ورود و خروج را برقرار کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، امروز-چهارشنبه- کاخ سفید برای دومین بار طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد حضور ماموران امنیتی بوده و منع رفت و آمد در ساختمان اصلی برقرار شد.
گفته میشود «باراک اوباما» رییسجمهوری آمریکا داخل ساختمان اصلی قرار دارد.
هنوز علت حضور نیروهای امنیتی در محوطه کاخ سفید و برقراری منع ورود و خروج به محل کار و سکونت رییسجمهوری آمریکا، بیان نشده است.
روز گذشته-سهشنبه- نیز ممنوعیت ورود و خروج در کاخ سفید اجرا شده بود که دلیل آن تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری یک دزد عنوان شد.