خبرگزاری کار ایران

جیپ اسرائیلی یک نوجوان فلسطینی را زیر گرفت

یک نوجوان فلسطینی در اثر زیر گرفته شدن توسط خودروی نظامی جیپ ارتش رژیم صهیونیستی به شدت زخمی شده و برای مداوا به بیمارستان جنین در شمال کرانه باختری انتقال داده شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در جریان حمله  به شهرک «قباطیه»، با خودروی جیپ یک نوجوان فلسطینی را به عمد زیر گرفته و باعث زخمی شدن شدید وی شدند.

این کودک به دلیل خون‌ریزی شدید توسط آمبولانس هلال احمر فلسطین به بیمارستان جنین انتقال داده شد و وضعیت جسمی وی وخیم گزارش شده است.

این منابع خاطر نشان کردند که نظامیان صهیونیستی با تشدید حملات خود به مناطق مختلف قباطیه اقدام به تیراندازی و شلیک بمب‌های گازی به سمت جوانان فلسطینی کردند که این مساله باعث زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد.

نظامیان صهیونیست در واکنش به عملیات مقاومتی روز گذشته -چهارشنبه- در منطقه «باب العامود» قدس اشغالی که منجر به کشته شدن یک نظامی زن صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر و یک عنصر پلیس این رژیم شد، صبح امروز به شهر قباطیه واقع در جنوب جنین حمله کردند و دست به جست‌‌وجو و تفتیش منازل خانواده‌های مجریان این عملیات زدند.

مجریان این عملیات پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات خود به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

 

کد خبر : ۳۴۴۱۸۳