خبرگزاری کار ایران

شمار شهدای انتفاضه به ۹۳ نفر رسید

یک جوان فلسطینی صبح امروز -یکشنبه- به ضرب گلوله شهرک‌نشینان صهیونیست در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «معالی ادومیم» به شدت زخمی شد و لحظاتی بعد در اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع صهیونیستی مدعی شده‌اند که این جوان فلسطینی پس از حمله به یک شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی کردن وی با سلاح سرد هدف تیراندازی قرار گرفته است.

این در حالی است که ساعتی پیش نیز خبر شهادت یک دختر جوان فلسطینی به دنبال زیر گرفته شدن با خودروی «گرشون میسکا» رئیس سابق شورای شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال کرانه باختری و پس از آن تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت وی منتشر شد.

این دختر جوان فلسطینی ابتدا توسط خودروی «گرشون میسکا» رئیس سابق شورای شهرک‌های صهیونیستی در شمال کرانه باختری زیر گرفته شد و سپس نظامیان صهیونیست نیز به سمت این دختر جوان که به شدت زخمی شده بود، تیراندازی کردند و در نتیجه آن این دختر مجروح به شدت دچار خون‌ریزی شد، اما نظامیان صهیونیست حتی اجازه انتقال وی به بیمارستان را هم ندادند و این مساله منجر به شهادت وی شد.

منابع فلسطینی نام این شهید فلسطینی را «اشرقت طه احمد قطنان» (۱۶ ساله) اهل نابلس اعلام کردند.

با شهادت این دو جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز ماه اکتبر گذشته تاکنون به ۹۳ نفر رسید و بیش از ۱۰ هزار نفر دیگر نیز در اثر تیراندازی‌ها، ضرب و شتم یا شلیک گازهای اشک‌آور و سمی مجروح یا مسموم شده‌اند.

کد خبر : ۳۲۴۰۹۶