خبرگزاری کار ایران

«پاول رایان»:

آمریکا به شدت نیاز به رهبر دارد

نماینده جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین با اعلام شرایط خود برای پذیرش ریاست مجلس نمایندگان آمریکا، گفت که این کشور به شدت نیازمند رهبر است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «پاول رایان» نماینده جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین که بالاترین حمایت برای سمت ریاست‌ مجلس نمایندگان آمریکا را دارد، گفت که این کشور به صورت بسیار ناامیدکننده‌ای به رهبر نیاز دارد.

نماینده جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین اعلام کرد که در صورتی که تمامی حزب‌ها وی را حمایت و تایید کنند، حاضر است ریاست مجلس نمایندگان را بپذیرد.

رایان در کنفرانسی غیرعلنی که شب گذشته -سه‌شنبه- با حضور جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان برگزار شد، برای رایزنی درباره حمایت از وی تا جمعه آینده ضرب‌الاجل تعیین کرد.

رایان گفت: « این شغلی نیست که تمایلی به آن داشته باشم یا در جستجوی آن باشم. در حال حاضر در شغلی در کنگره قرار دارم که همواره به دنبال آن بودم.»

وی تاکید کرد: « به این نتیجه رسیدم که لحظه بسیار حیاتی نه برای مجلس و نه برای حزب جمهوری‌خواه بلکه، برای تمام کشور است و به این ترتیب بر این باور هستم که ایالات متحده به شدت نیاز به رهبر دارد.»

کد خبر : ۳۱۵۳۸۳