خبرگزاری کار ایران

دستور نتانیاهو به ارتش برای حمایت از پلیس در جریان درگیری با فلسطینیان

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل دستور داد تا در جریان درگیری‌ها با فلسطینیان و مقابله با عملیات‌های آنها در مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، از نیروهای پلیس اسرائیل حمایت و پشتیبانی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این دستور بنیامین نتانیاهو پس از آن صادر شد که پلیس اسرائیل در مقابله با موج روزافزون عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان ناتوان مانده است.

از طرف دیگر، روزنامه اسرائیلی معاریو پس از نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این کابینه تصمیم به اعمال برخی مجازات ها علیه اهالی قدس گرفته است که از جمله آنها می‌توان به محاصره محله‌های فلسطینی‌نشین بخش شرقی قدس، تخریب منازل مجریان عملیات‌های مقاومتی و لغو حق تابعیت خانواده‌های آنها اشاره کرد.

دولت نتانیاهو همچنین سه‌شنبه شب با درخواست وزارت راه و ترابری این رژیم برای حضور نظامیان ارتش در اتوبوس‌های حامل شهرک‌نشینان صهیونیست موافقت کرد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که روز گذشته دو جوان فلسطینی با ورود به یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست اقدام به تیراندازی کردند که در جریان ان دو شهرک‌نشین صهیونیست کشته و ۲۶ نفر هم زخمی شدند که وضعیت جسمی هفت نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

 
کد خبر : ۳۱۳۳۱۷