خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات آزادسازی الانبار

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۷۰۸

فرمانده عملیات مشترک در عراق، صبح امروز از آغاز عملیات آزادسازی الانبار در غرب این کشور از کنترل گروه تروریستی داعش، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، منابع امنیتی اعلام کردند که نیروهای مشترک عراقی، عصر روز گذشته- دوشنبه- در تدارک برای پاک‌سازی الرمادی از تروریست‌های داعش، این شهر را از سه محور محاصره کرده‌اند.

بنا بر اعلام این منابع، نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و نیروهای عشایر به سمت منطقه دانشگاه الانبار در شهر الرمادی پیشروی کرده‌ و در مسافت دو کیلومتری این منطقه مستقر شده‌اند.

از طرف دیگر، «گردان‌های حزب‌الله» در بیانیه‌ای اعلام کردند که نیروهای این گردان‌ها شمار زیادی از عناصر خارجی گروه تروریستی داعش را در استان الانبار دستگیر کرده‌اند.

این گردان‌ها در بیانیه‌ای مطبوعاتی خاطرنشان کرد که شهر الرمادی از سه محور «الخالدیه» در شرق، الطاش» در جنوب و منطقه «۳۵ کیلومتری» در غرب محاصره شده است.

در همین حال، فرماندهی عملیات مشترک در عراق در بیانیه‌ای از آغاز عملیات آزادسازی الانبار از کنترل داعش خبر داد.

هم‌زمان، یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد که نیروهای امنیتی و نیروهای عشایری حمله عناصر گروه تروریستی داعش به ناحیه «البغدادی» در استان الانبار را دفع کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز