خبرگزاری کار ایران

کره‌شمالی سفیر آمریکا را به حمله شدیدتری تهدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۹۸۵

مسئولان یک واحد تبلیغاتی-سیاسی در کره‌شمالی سفیر آمریکا در کره‌جنوبی را تهدید به حمله با چاقویی بزرگ‌تر از بار گذشته کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ‌ مسئولان وزرات اتحاد دو کره در کره‌شمالی، «مارک لیپرت» سفیر آمریکا در کره‌جنوبی را تهدید کردند که در صورت عدم توقف اتهام‌های بی‌پایه و اساس خود علیه این کشور، حمله مجددی علیه وی با چاقویی بزرگ‌تر از بار گذشته صورت می‌دهند.

لیپرت چهارشنبه گذشته در جریان یک سخنرانی گفت که اگر مقام‌های کره‌شمالی حقوق‌ بشر را محترم بشمارند و برنامه هسته‌ای خود را متوقف کنند، می‌توانند با سایر کشورهای جهان از جمله آمریکا روابط بهتری برقرار کنند و در نتیجه به صلح و آسایش دست پیدا کنند.

مسئولان وزارت اتحاد کره‌شمالی گفتند که سخنان لیپرت نشان‌دهنده عداوت واشنگتن است.

مسئولان وزارت اتحاد دو کره در پایگاه اینترنتی تبلیغاتی خود اعلام کردند: «لیپرت باید از عادت بد خود مبنی بر بیان سخنان بی‌پایه و اساس در راستای منحرف کردن حقیقت دست بردارد. در غیر این صورت دفعه آینده چاقوی بزرگ‌تری را روی صورت خود احساس خواهد کرد.»

سفیر آمریکا در کره جنوبی ماه گذشته میلادی در حالی که در مراسم صبحانه کاری حضور پیدا کرده بود، توسط مردی چاقو به دست هدف حمله قرار گرفت.

لیپرت ۴۲ ساله از ناحیه صورت مورد حمله چاقو قرار گرفت، اما توانست خود را به خودروی امنیتی برساند و سپس به بیمارستان منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز