خبرگزاری کار ایران

واکنش آمریکا و اردن به کشته شدن یک گروگان آمریکایی در بمباران ائتلاف

کد خبر : ۲۴۹۶۵۵

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن از اخبار منتشر شده درباره کشته شدن گروگان زن آمریکایی در حمله جنگنده‌های اردنی به مواضع داعش در شهر «الرقه» در سوریه بسیار نگران است.

واشنگتن در واکنش به برخی اخبار کشته شدن یک گروگان آمریکایی در سوریه در بمباران مواضع داعش توسط جنگنده‌های اردنی، ابراز نگرانی کرده و امان اعلام کرد که درباره این حادثه تحقیق می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «برنادت میهان» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن از اخبار منتشر شده درباره کشته شدن «کایلا جان مولر» گروگان زن آمریکایی در حمله جنگنده‌های اردنی به مواضع داعش در شهر «الرقه» در سوریه بسیار نگران است.

میهان افزود که در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر تایید خبر کشته شدن مولر وجود ندارد.

در همین حال، «محمد المومنی» وزیر اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت اردن نیز گفت که امان درباره احتمال کشته شدن این گروگان زن آمریکایی در بمباران جنگنده‌های اردنی تحقیق می‌کند.

المومنی با ابراز تردید نسبت به خبر منتشر شده درباره کشته شدن مولر در بمباران جنگنده‌های اردنی، این پرسش را مطرح کرد که داعش چگونه از مسافت زیاد در آسمان توانسته است جنگنده‌های اردنی را شناسایی کند.

سخنگوی دولت اردن تصریح کرد که انتشار خبر کشته شدن مولر توسط داعش بخشی از تبلیغات رسانه‌ای این گروه تروریستی است.

پیش از این گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در بمباران مواضع این گروه تروریستی در نزدیکی الرقه توسط جنگنده‌های ائتلاف، یک گروگان زن آمریکایی کشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز