خبرگزاری کار ایران

انتشار اخبار ضد و نقیض درباره کشته شدن ابوبکر البغدادی

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۲۴

یک منبع پزشکی در استان «نینوا» به شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق گفت که ابوبکر البغدادی در بمباران منطقه «السلامیه» در شرق شهر «موصل» توسط جنگنده‌های ائتلاف به رهبری آمریکا کشته شده است.

اخبار ضد و نقیضی از کشته شدن «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش منتشر شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، یک منبع پزشکی در استان «نینوا» به شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق گفت که ابوبکر البغدادی در بمباران منطقه «السلامیه» در شرق شهر «موصل» توسط جنگنده‌های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا کشته شده است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود که بیمارستان عمومی موصل دو روز پیش ده‌ها جسد و زخمی داعش از جمله البغدادی را تحویل گرفته و اما این گروه تروریستی درباره مکان درمان رهبر داعش در این بیمارستان پنهانکاری کرده است.

در همین حال، «یونس الجبوری» شیوخ یکی از عشایر در استان نینوا گفت که البغدادی در حمله هوایی ائتلاف به شدت زخمی شده و به بیمارستانی در همین استان و پس از آن به بیمارستانی در شهر «دیرالزور» در سوریه منتقل شده است.

الجبوری افزود که اخباری در مورد وخامت حال البغدادی و کشته شدن وی و شماری از رهبران داعش در حمله هوایی ائتلاف ضد داعش در منطقه السلامیه وجود دارد.

یک منبع دیگر در استان نینوا نیز گفت که البغدادی و شماری دیگر از رهبران داعش در حمله هوایی ائتلاف به شرق موصل زخمی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز