خبرگزاری کار ایران

نشست چهارجانبه برای بررسی اوضاع اوکراین برگزار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۲۱

«آنجلا مرکل» صدر اعظم آلمان در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه به وی اطلاع داد که نشست چهارجانبه سران فرانسه، آلمان، روسیه و اوکراین برای رایزنی درباره بحران شرق اوکراین برگزار نمی‌شود.

برلین اعلام کرد نشست چهارجانبه فرانسه، آلمان، روسیه و اوکراین برای رایزنی درباره بحران اوکراین برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «آنجلا مرکل» صدر اعظم آلمان در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه به وی اطلاع داد که نشست چهارجانبه سران فرانسه، آلمان، روسیه و اوکراین برای رایزنی درباره بحران شرق اوکراین برگزار نمی‌شود.

مرکل در این تماس تلفنی تاکید کرد که تا زمانی که طرح صلح مینسک شاهد پیشرفت واقعی نباشد نشست چهارجانبه برگزار نمی‌شود.

«استفان شیبرت» سخنگوی دولت آلمان نیز گفت که مرکل در این تماس تلفنی از تلاش‌های روسیه برای ایجاد راه حل برای بحران اوکراین استقبال کرد.

شیبرت افزود که مرکل به پوتین اطلاع داد که برگزاری نشست رهبران فرانسه، آلمان، روسیه و اوکراین در آستانه پایتخت قزاقستان بعید است.

در همین حال، وزرای خارجه فرانسه، آلمان، روسیه و اوکراین فردا - دوشنبه - در برلین نشستی را برای بررسی تحولات شرق اوکراین برگزار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز