خبرگزاری کار ایران

دمشق:

حادثه پاریس ثابت کرد تروریسم به حامیانش بر می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۲۸

سوریه بار‌ها نسبت به خطرات حمایت از تروریسم به ویژه تروریسمی که سوریه و منطقه را هدف قرار داد، هشدار داده بود.

دمشق با محکومیت حمله تروریستی به هفته نامه «شارلی ابدو» در پاریس تاکید کرد که این حادثه ثابت کرد که تروریسم به حامیانش بر می‌گردد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سوریه حمله افراد مسلح به هفته نامه شارلی ابدو و کشتن ۱۲ نفر را به شدت محکوم کرد و تاکید کرد که این حادثه ثابت کرد که تروریسم به حامیانش بر می‌گردد.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای گفت که سوریه بار‌ها نسبت به خطرات حمایت از تروریسم به ویژه تروریسمی که سوریه و منطقه را هدف قرار داد، هشدار داده بود.

این منبع افزود که دمشق بار‌ها تاکید کرد که تروریسم در سوریه و منطقه به حامیان آن باز می‌گردد.

وی تصریح کرد که حوادثو تهدیداتی که به بیش از یک شهر اروپایی کشیده شده تاکیدی بر کوته بینی سیاست‌های اروپایی و بی‌مسئولیتی سیاستمداران اروپایی درباره این حوادثو خون‌هایی است که در سوریه ریخته شد.

این منبع در ادامه گفت که دمشق به شدت این حمله تروریستی را محکوم کرده و تاکید می‌کند که این حادثه آشکارا نشان دهنده خطرات گسترش پدیده تروریسم تکفیری است که تهدیدی برای امنیت و ثبات در سراسر جهان به شمار می‌رود.

وی خواستار سیاست جدی برای یکپارچه کردن تلاش‌ها برای از بین بردن آفت تروریسم شد.

بنا بر این گزارش، در حمله روز چهارشنبه گذشته افراد مسلح به هفته نامه طنز شارلی ابدو در مرکز پاریس ۱۲ روزنامه نگار و نیروی امنیتی فرانسوی کشته شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز