خبرگزاری کار ایران

روسیه در نشست برلین برای حل بحران اوکراین شرکت می‌کند

کد خبر : ۲۳۹۲۸۷

مقام‌های سیاسی روسی و غربی امیدوار هستند تا بتوانند برای برگزاری دیدارهایی مقام‌های ارشد کشورهای درگیر در بحران اوکراین و تکمیل آتش بس در شرق این کشور راهکارهایی ارائه کنند.

مقام‌های روسیه در نشست امروز - دوشنبه - در «برلین» پایتخت آلمان برای حل بحران اوکراین شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایتارتاس، «گرگوری کاراسین» معاون وزیرخارجه روسیه با اعلام حضور روسیه در نشست برلین برای حل بحران اوکراین، گفت که مقام‌های سیاسی امیدوار هستند تا بتوانند برای برگزاری دیدارهایی مقام‌های ارشد کشورهای درگیر در بحران اوکراین و تکمیل آتش بس امضا شده در «مینسک» پایتخت بلاروس در پنجم سپتامبر گذشته راهکارهایی ارائه کنند.

در نشست برلین، وزرای خارجه روسیه، اوکراین و فرانسه حضور دارند.

وزارت خارجه آلمان درباره دستور کار نشست امروز هیچ گونه بیانیه ای صادر نکرده و تاکنون مشخص نکرده است که کدام یک از مقام‌های سیاسی این کشور در این نشست حضور می‌یابد.

«فرانک والتر اشتاینمایر» وزیر خارجه آلمان اخیرا گفت که مساله حقوق بشر همگان را وا می‌دارد تا برای آرامش و ثبات در شرق اوکراین تلاش کنیم.

وی افزود که برقراری آتش بس کامل در شرق اوکراین تنها چیزی است که اکنون مورد نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز