خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو با تعیین ضرب‌الاجل برای پایان اشغالگری مخالفت کرد

کد خبر : ۲۳۳۵۱۸

نتانیاهو صبح امروز - دوشنبه - پیش از سفر به رم برای دیدار با وزیر خارجه آمریکا در واکنش به تصمیم رهبران فلسطین برای ارائه پیش‌نویس پایان اشغال اراضی فلسطینی سال ۱۹۶۷ در شورای امنیت گفت که اسرائیل تعیین سقف زمانی برای پایان اشغال اراضی ۶۷ را نمی‌پذیرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صیهونیستی با تعیین سقف زمانی برای پایان دادن به اشغال سرزمین‌های فلسطینی سال ۱۹۶۷ میلادی مخالفت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، نتانیاهو صبح امروز - دوشنبه - پیش از سفر به رم برای دیدار با «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در واکنش به تصمیم رهبران فلسطین برای ارائه پیش‌نویس پایان اشغال اراضی فلسطینی سال ۱۹۶۷ در شورای امنیت گفت که اسرائیل تعیین سقف زمانی برای پایان اشغال اراضی ۶۷ را نمی‌پذیرد.

وی افزود که اسرائیل اقدام‌های یک جانبه برای تعیین ضرب‌الاجل به منظور پایان اشغالگری را نمی‌پذیرد.

وی تصریح کرد که اسرائیل همیشه اقدام‌ها برای دیکته کردن شرط‌ها که می‌تواند به امنیت این رژیم لطمه وارد کند را رد کرده است.

در همین حال، رهبران فلسطین شب گذشته پس از نشستی در رام الله اعلام کردند که تصمیم به ارائه طرح پیش نویس پایان اشغال همه اراضی فلسطینی سال ۶۷ و تعیین چارچوب زمانی برای خروج اشغالگران به شورای امنیت گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز