خبرگزاری کار ایران

معترضان هنگ‌کنگ آماده عقب‌نشینی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۵۴

رهبران انجمن دانشجویی هوادار دموکراسی اعلام کردند که در روزهای آینده درباره توقف اعتراض‌های خیابانی در هنگ‌کنگ تصمیم می‌گیرند.

رهبران یکی از گروه‌های اصلی اعتصاب‌کنندگان در هنگ‌کنگ امروز - پنجشنبه - اعلام کردند که احتمال دارد به‌زودی دست از اعتصاب بکشند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، رهبران انجمن دانشجویی هوادار دموکراسی امروز اعلام کردند که در روزهای آینده درباره توقف اعتراض‌های خیابانی در هنگ‌کنگ تصمیم می‌گیرند.

«ایوونه لئونگ» یکی از رهبران انجمن دانشجویی در هنگ‌کنگ دلیل دست کشیدن از اعتصاب را عدم پاسخ مسئولان دولت هنگ‌کنگ اعلام کرد و گفت: «برخی از اعتصاب‌کنندگان می‌خواهند تا لحظه آخر در خیابان‌ها بمانند و ما به این عقیده احترام می‌گذاریم، اما نمی‌توانیم بیهوده خیابان‌ها و مراکز تجاری را اشغال کنیم.»

برخی از اعضای گروه «سکولاریسم» در هنگ‌کنگ دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

مقام‌های دولت هنگ‌کنگ و برخی از رهبران تشکل‌های دانشجویی اخیرا از معترضان خواستند تا به خانه‌های خود بازگردند، این در حالی است که «جوشوا وونگ» یکی از رهبران اعتصاب‌ها در هنگ‌کنگ که در هفته گذشته توسط ماموران پلیس دستگیر شد، از معترضان خواست تا هرچه بیشتر در خیابان‌ها و مراکز تجاری جمع شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز