خبرگزاری کار ایران

ابراز خوش‌بینی جن ساکی به سازنده بودن مذاکرات عمان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۱۷

جن ساکی در پاسخ به پرسشی درباره این‌که آیا مذاکرات به مدت یک تا دو روز مسقط برگزار شده و پس از وقفه‌ای چند روزه در وین دنبال می‌شود، گفت که نمی‌توان درباره برنامه‌ریزی دقیق مذاکرات اظهارنظر کرد و برنامه زمانی، بستگی به چگونگی پیشبرد مذاکرات دارد.

«جن ساکی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن همچنان روی مذاکرات هسته‌ای با ایران متمرکز بوده و به دنبال دستیابی به توافق هسته‌ای با این کشور است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت خارجه آمریکا، جن ساکی در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران با اشاره به گزارش اخیر روزنامه «نیویورک تایمز» مبنی بر انتقال ذخایر اورانیوم ایران به روسیه که توسط مقام‌های تهران تکذیب شده است، گفت که توافقی را که نتوانیم مورد راستی‌آزمایی قرار دهیم، نمی‌پذیریم.

ساکی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره دلیل برگزار دور بعدی مذاکرات ایران هسته‌ای ایران در مسقط گفت: «عمان پیش از این نیز نقش سازنده‌ای در این‌باره ایفا کرده و میزبانی نشست‌های مختلفی را عهده‌دار بوده است. آمریکا از رویکردهای سازنده عمان تقدیر می‌کند.»

وی نسبت به سازنده بودن دور بعدی مذاکرات ایران و گروه ۱ + ۵ ابراز خوش‌بینی کرد.

ساکی در پاسخ به پرسشی درباره این‌که آیا مذاکرات به مدت یک تا دو روز مسقط برگزار شده و پس از وقفه‌ای چند روزه در وین دنبال می‌شود، گفت که نمی‌توان درباره برنامه‌ریزی دقیق مذاکرات اظهارنظر کرد و برنامه زمانی، بستگی به چگونگی پیشبرد مذاکرات دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز