خبرگزاری کار ایران

اعتراض حدود ۲ میلیون شهروند هنگ‌کنگی به ادامه اعتصاب‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۸۱

مسئولان گروه متحدان هوادار صلح و دموکراسی در هنگ‌کنگ امروز نامه‌ای را به دست مسئولان این جزیره رساندند که در آن امضای یک میلیون و ۸۳۰ هزار نفر شهروند هنگ‌کنگی علیه ادامه اعتصاب‌ها و درگیری‌ها در مناطق مهم این جزیره جمع‌آوری شده بود.

مسئولان گروه متحدان هوادار صلح و دموکراسی در هنگ‌کنگ امروز - سه‌شنبه - نامه‌ای با امضای حدود دو میلیون شهروند این شبه‌جزیره علیه دانشجویان معترض جمع‌آوری کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، مسئولان گروه متحدان هوادار صلح و دموکراسی در هنگ‌کنگ امروز نامه‌ای را به دست مسئولان این جزیره رساندند که در آن امضای یک میلیون و ۸۳۰ هزار نفر شهروند هنگ‌کنگی علیه ادامه اعتصاب‌ها و درگیری‌ها در مناطق مهم این جزیره جمع‌آوری شده بود.

معاون فرماندار هنگ کنگ گفت که نامهٔ گروه متحدان هوادار صلح و دموکراسی که در جنوب هنگ‌کنگ واقع شده، به دست وی رسیده است.

وی ادامه داد که دولت هنگ‌کنگ اجازه نمی‌دهد که دانشجویان معترض با ادامه فعالیت‌های خود مانند مسدود کردن خیابان‌ها، وارد شدن به مراکز دولتی و طفره رفتن از مذاکره، نظم و آرامش شهروندان هنگ کنگی را به هم بزنند.

معاون فرماندار هنگ‌کنگ گفت که مقام‌های دولتی این جزیره در حال بررسی وضعیت هستند و در زمان مناسب راه حلی برای این مشکل ارائه می‌کنند.

«روبرت چو» سخنگوی گروه متحدان هوادار صلح و دموکراسی در هنگ کنگ گفت که امضا‌ها از ۲۵ اکتبر الی ۲ نوامبر جمع‌آوری شده‌اند و به وضوح حمایت شهروندان هنگ‌کنگی از اقدام‌های ماموران پلیس برای اجرای قانون و بازپس گیری خیابان‌ها و مراکز تجاری را منعکس می‌کنند.

«استنلی ان جی» دیگر سخنگوی گروه متحدان هوادار صلح و دموکراسی اضافه کرد که اکثریت شهروندان هنگ‌کنگی خواستار برقراری آرامش و نظم عمومی در نواحی تحت اشغال معترضان هستند.

دانشجویان هنگ‌کنگ نسبت به عدم وجود دموکراسی در قانون اساسی و محدودیت‌های انتخابات تشکل‌های دانشجویی در این شبه‌جزیره، هفته‌ها است که اعتصاب خود را آغاز کرده‌اند و آخرین دیدار رسمی نمایندگان دانشجویان معترض با مقام‌های رسمی هنگ‌کنگ نیز بدون نتیجه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز