خبرگزاری کار ایران

دیدار مخفیانه پادشاه اردن و نخست وزیر اسرائیل در امان

کد خبر : ۲۱۹۸۴۵

در این دیدار ملک عبدالله و نتانیاهو درگیری میان فلسطینی‌ها و نیروهای اسرائیلی در شهر «قدس» طی روزهای اخیر و تحولات مسجد الاقصی را بررسی کردند.

برخی منابع آگاه از دیدار مخفیانه پادشاه اردن و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در امان خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الجریده کویت، این منابع گفتند که «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل شنبه هفته جاری در پایتخت اردن دیداری مخفیانه داشتند.

منابع آگاه افزودند که در این دیدار ملک عبدالله و نتانیاهو درگیری میان فلسطینی‌ها و نیروهای اسرائیلی در شهر «قدس» طی روزهای اخیر و تحولات مسجد الاقصی را بررسی کردند.

این منابع تصریح کردند که در این دیدار همچنین مساله ساخت و ساز اسرائیل در شهر قدس نیز مورد بررسی قرار گرفت.

منابع آگاه در ادامه تاکید کردند که در این دیدار امان و تل آویو بر سر هماهنگی گسترده میان مسئولان اسرائیلی و اوقاف اسلامی در مسجد الاقصی برای آرام کردن اوضاع به توافق رسیدند و نتانیاهو نیز قصد خود را برای جلوگیری از ورود یهودی‌ها به حرم مسجد الاقصی را اعلام کرد.

این منابع همچنین گفتند که بیانیه دو روز پیش نتانیاهو که در آن از اعضای کنیست خواسته بود خویشتنداری کرده و در پوشش مصونیت پارلمانی اقدام به ورود به مسجد الاقصی نکنند، در نتیجه همین دیدار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز