خبرگزاری کار ایران

جدایی‌طلبان هوادار روسیه:

بمباران مناطق شرقی اوکراین ادامه دارد

کد خبر : ۲۱۳۹۸۷

نیروهای ارتش اوکراین و گارد ملی منطقه «آودیوکا» در نزدیکی دونتسک و همین طور منطقه‌های دیگر بخش‌های شهرنشین و غیرنظامی را بمباران می‌کنند و در چنین شرایطی نمی‌توان عقب‌نشینی کرد یا به این خشونت‌ها پاسخی نداد.

«الکساندر زاخارچنکو» نخست‌وزیر جمهوری خودخوانده «دونتسک» گفت که بمباران مناطق شرقی اوکراین همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، زاخارچنکو گفت که نیروهای ارتش اوکراین بار‌ها آتش‌بس و حکومت نظامی را نقض کرده‌اند و به همین دلیل شرایط برای ایجاد یک آتش‌بس کامل وجود ندارد.

زاخارچنکو گفت که نیروهای ارتش اوکراین و گارد ملی منطقه «آودیوکا» در نزدیکی دونتسک و همین طور منطقه‌های دیگر بخش‌های شهرنشین و غیرنظامی را بمباران می‌کنند و در چنین شرایطی نمی‌توان عقب‌نشینی کرد یا به این خشونت‌ها پاسخی نداد.

نیروهای شبه نظامی هوادار روسیه از کشته شدن چهار غیرنظامی و زخمی شدن ۲۳ نفر دیگر بر اثر بمباران روز گذشته نیروهای اوکراین خبر دادند.

زاخارچنکو گفت که با مقام‌های نظامی ارتش اوکراین مذاکره می‌کند تا بتواند آتش‌بس پنج روزه‌ای را در منطقه ایجاد کند.

رهبر نیروهای جدایی‌طلب هوادار روسیه پیش از این گفته بود که در صورت انجام مفاد قرارداد آتش‌بس، نیروهای خود را از مناطق مرزی خارج می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز