خبرگزاری کار ایران

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به سوریه:

در صورت بی‌تفاوتی جامعه جهانی سقوط «عین‌العرب» قطعی است

کد خبر : ۲۱۱۸۱۵

درگیری‌ها میان نیروهای کرد و داعش در شهر عین‌العرب همچنان ادامه دارد و یک روزنامه‌نگار کرد به خبرگزاری فرانسه گفته است که هزاران نفر از اهالی این شهر همچنان در خانه‌های خود مانده‌اند و تصمیم ندارند شهر را ترک کنند.

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به سوریه اعلام کرد که اگر جامعه جهانی در ارتباط با شهر «عین‌العرب»(کوبانی) دست به اقدامی فوری نزند، این شهر سقوط خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو اروپای آزاد، درگیری‌ها میان نیروهای کرد و داعش در شهر عین‌العرب همچنان ادامه دارد و یک روزنامه‌نگار کرد به خبرگزاری فرانسه گفته است که هزاران نفر از اهالی این شهر همچنان در خانه‌های خود مانده‌اند و تصمیم ندارند شهر را ترک کنند.

پنتاگون اعلام کرده است که در جریان حملات هوایی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برخی از تجهیزات داعش از بین رفته‌ است.

به‌رغم این حملات، نیروهای داعش روز گذشته توانستند بخش‌هایی از شرق کوبانی را تصرف کنند و درگیری‌های خیابانی در شرق این شهر همچنان ادامه دارد.

در این میان، اعتراض‌های و تظاهرات‌های جهانی به وضعیت کوبانی همچنان ادامه دارد و در جریان اعتراض‌های روز گذشته ترکیه و در درگیری معترضان با نیروهای دولتی، حداقل ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز