خبرگزاری کار ایران

ابوبکر البغدادی از سوریه به عراق فرار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۰۰

البغدادی رهبر داعش در پی شدت گرفتن بمباران مواضع داعش در سوریه توسط آمریکایی روز گذشته - دوشنبه - از شهر «الرقه» سوریه به استان «نینوا» در شمال عراق فرار کرد.

«ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش در پی شدت گرفتن بمباران مواضع این گروه تروریستی توسط هواپیماهای آمریکایی، از سوریه به عراق فرار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، یک منبع اطلاعاتی گفت که البغدادی رهبر داعش در پی شدت گرفتن بمباران مواضع داعش در سوریه توسط آمریکایی روز گذشته - دوشنبه - از شهر «الرقه» سوریه به استان «نینوا» در شمال عراق فرار کرد.

این منبع افزود که شماری از رهبران بلندپایه داعش نیز به همراه البغدادی از سوریه به عراق فرار کردند.

وی تاکید کرد که البغدادی به دلیل اینکه بمباران مواضع داعش در عراق توسط هواپیماهای آمریکا و هم پیمانانش در ائتلاف ضد داعش شدید نیست، به نینوا فرار کرده است.

این منبع اطلاعاتی در ادامه گفت که تیمی از متخصصان عربی و اروپایی البغدادی را همراهی می‌کنند تا سیستم‌های کنترل الکترونیکی را از کار بیندازند.

وی همچنین گفت که «عبدالله الیوسف» معروف به «ابی بکر الخاتونی» والی نینوا در داعش، «فاضل احمد الحیالی» معروف به «ابی مسلم الترکمانی» معاون البغدادی و «فراس علی السبعاوی» از رهبران ارشد داعش از جمله کسانی بودند که همراه البغدادی به عراق فرار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز