خبرگزاری کار ایران

بررسی صلاحیت نامزد سمت کمیسر اروپا در امور تجارت

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۸۰

در این جلسه سه ساعته مالمشتروم به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد و تلاش کرد تا نظر مثبت آنها را برای کسب رای اعتماد جلب کند.

نمایندگان کمیته تجارت بین الملل پارلمان اروپا صلاحیت «سسیسیلیا مالمشتروم» نامزد سمت کمیسر اروپا در امور تجارت را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز٬ در این جلسه سه ساعته مالمشتروم به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد و تلاش کرد تا نظر مثبت آنها را برای کسب رای اعتماد جلب کند.

مالمشتروم درباره پیمان همکاری با روسیه چنین گفت: «اتحادیه اروپا به روسیه اجازه نمی‌دهد که تغییری در این پیمان ایجاد کند. روسیه تنها یک طرف این پیمان است، اتحادیه اروپا و اوکراین طرف‌های دیگر هستند.»

نمایندگی پارلمان اروپا و کمیسر امور داخلی اروپا، از جمله مسئولیت‌های این سیاستمدار ۴۶ ساله سوئدی بوده‌اند.

«داوید مارتین» نماینده انگلیسی پارلمان درباره دلایل مخالفت با مالمشتروم گفت: «ناامید کننده بود. نمی‌خواهم وی را متهم به نشنیدن صدای مردم کنم ولی به نظرم در زمینه‌های مختلف برنامه‌های اقتصادی جواب‌های وی بازتاب‌دهنده درخواست‌های افرادی که خارج از این مکان هستند٬ نبود.»

بر اساس این گزارش٬ شخصیت شناخته شده و کمیسر بودن سسیسیلیا مالمشتروم باعثاستقبال نسبتا گرم نمایندگان از وی شد. از طرف دیگر٬ باید روز چهارشنبه منتظر استقبال گرم‌تر نمایندگان از کمیسرهای اسپانیا، انگلیس و مجارستان بود که شخصیت‌های بحث‌برانگیزی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز