خبرگزاری کار ایران

نیروهای اسرائیلی ۵ فلسطینی را در کرانه باختری به اسارت گرفتند

کد خبر : ۲۰۰۶۴۳

نیروهای ارتش اسرائیل صبح امروز به اردوگاه «الدهیشه» در جنوب شهر «بیت لحم» در جنوب کرانه باختری حمله کردند که این امر باعثوقوع درگیری شدید جوانان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی شد.

نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف در کرانه باختری، پنج فلسطینی را به اسارت گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، منابع امنیتی فلسطینی گفتند که نیروهای ارتش اسرائیل صبح امروز - دوشنبه - به اردوگاه «الدهیشه» در جنوب شهر «بیت لحم» در جنوب کرانه باختری حمله کردند که این امر باعثوقوع درگیری شدید جوانان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی شد.

این منابع افزودند که نیروهای اسرائیلی در این درگیری به سمت جوانان فلسطینی گلوله‌های واقعی و پلاستیکی، گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی شلیک کردند که منجر به زخمی شدن چهار جوان فلسطینی و انتقال آنها به بیمارستان شد.

منابع امنیتی فلسطینی همچنین گفتند که نیروهای اسرائیلی با حمله به یک منزل در اردوگاه الدهیشه وتفتیش آن، یک جوان ۲۰ ساله را به اسارت گرفتند.

نیروهای اسرائیلی همچنین بامداد امروز با حمله به روستاهای «بیت امر» و «حلحول» در شمال شهر «الخلیل»، چهار شهروند فلسطینی را به اسارت گرفته، سه شهروند دیگر را برای بازجویی به سازمان اطلاعات اسرائیل احضار کرده و شماری از شهروندان را در روستای «اذنا» در غرب الخلیل مورد ضرب و شتم قرار دادند.

نیروهای اسرائیلی همچنین به روستای «یعبد» در شمال کرانه باختری حمله کرده و جوانان فلسطینی با آنها درگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز