خبرگزاری کار ایران

به‌رغم تهدیدهای کره‌شمالی؛

رزمایش مشترک آمریکا و کره‌جنوبی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۹۸

‌این رزمایش با مشترک ده‌ها هزار سرباز کره جنوبی و آمریکا انجام شده و طی آن آمادگی این نیرو‌ها برای مقابله با حمله احتمالی کره‌شمالی ارزیابی خواهد شد.

وزارت دفاع کره جنوبی امروز - دوشنبه - از آغاز رزمایش مشترک سالانه واشنگتن و سئول خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، ‌این رزمایش با مشترک ده‌ها هزار سرباز کره جنوبی و آمریکا انجام شده و طی آن آمادگی این نیرو‌ها برای مقابله با حمله احتمالی کره‌شمالی ارزیابی خواهد شد.

این رزمایش در حالی آغاز شد که یونگ‌یانگ روز گذشته بار دیگر با انتقاد از رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، آن را تهدیدی برای تمامیت ارضی کره‌شمالی خوانده و تاکید کرد که به آن واکنش نشان خواهد داد.

ارتش کره‌شمالی طی بیانیه‌ای با اعلام این‌که رزمایش قریب‌الوقوع آمریکا و کره‌جنوبی، تمرین نظامی خطرناک برای به راه انداختن جنگ هسته‌ای علیه این کشور است، درباره حمله بازدانده بی‌رحمانه علیه همسایه جنوبی خود هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: «بار دیگر تاکید می‌کنیم هر زمان که لازم بدانیم اقدام به شدید‌ترین حمله بازدارنده خواهیم کرد.»

ارتش کره‌شمالی همچنین اعلام کرد که نیروهای این کشور آماده هستند محل برگزاری رزمایش را به آتش بکشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز