خبرگزاری کار ایران

تمدید ۵ روزه آتش‌بس موقت در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۹۰

عزت رشق اعلام کرد هیات فلسطینی با طرح پیشنهادی مصر برای تمدید آتش‌بس موقت در پرتو وجود تحرکات سیاسی مثبت و سازنده پیرامون خواسته‌ها و مطالبات مقاومت موافقت کرده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از موافقت هیات مذاکره کننده فلسطینی با تمدید آتش‌بس موقت در غزه به منظور ادامه مشورت‌ها و رایزنی‌ها بر سر توافق آتش‌بس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «عزت رشق» عضو دفتر سیاسی حماس، شامگاه روز چهارشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد که هیات فلسطینی با طرح پیشنهادی مصر برای تمدید آتش‌بس موقت در پرتو وجود تحرکات سیاسی مثبت و سازنده پیرامون خواسته‌ها و مطالبات مقاومت موافقت کرده است.

رشق اعلام کرد که هیات فلسطینی به منظور مشورت با رهبران سیاسی فلسطینی قاهره را به مقصد باریکه غزه ترک خواهد کرد.

وی اظهار داشت که اعضای هیات فلسطینی از جنبش حماس به دوحه رفته تا «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی این جنبش را در جریان آخرین نتایج مذاکرات قاهره قرار دهند و اعضای سازمان آزادی‌بخش نیز راهی رام الله خواهند شد.

در همین راستا، «عزام احمد» عضو هیات مذاکره کننده فلسطینی در قاهره در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که طرفین فلسطینی و صهیونیستی با تمدید آتش‌بس موقت تا ۵ روز موافقت کرده‌اند.

این در حالی است که مذاکرات در قاهره برای دستیابی به توافق آتش‌بس همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز