خبرگزاری کار ایران

شاخه نظامی حماس بر آمادگی خود برای ازسرگیری مبارزه تأکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۰۸

وزیر امور نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داد اگر در مذاکرات آتش‌بسی توافق حاصل نشود، حملات اسراییل به غزه از چهارشنبه شب دوباره آغاز خواهد شد.

«گردان‌های عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین «حماس»، روز چهارشنبه بر آمادگی خود برای از سرگیری مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز در آخرین روز مذاکرات غیر مستقیم هیئت‌های فلسطینی و اسرائیلی درباره آتش‌بس در نوار غزه، اعلام کرد مبارزان این گردان‌ها تحولات را پیگیری می‌کنند و منتظر مشخص شدن نتیجه اوضاع میدانی نوار غزه هستند.

گردان‌های القسام در صفحه کاربردی خود در تویتر افزود «ما برای از سرگیری مبارزه یا بازگشت به تلاش آماده شدن برای نبردهای آینده، آمادگی داریم.»

شاخه نظامی حماس خاطرنشان کرد «ما در برابر اشغالگران یا در شرایط جهاد قرار داریم یا اینکه در حال آماده کردن خود برای جنگ بعدی هستیم و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد.»

در همین حال، وزیر امور نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داد اگر در مذاکرات آتش‌بسی توافق حاصل نشود، حملات اسرائیل به غزه از چهارشنبه شب دوباره آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، مذاکرات آتش‌بس در مقر سازمان اطلاعات عمومی مصر که با میانجیگری قاهره صورت می‌گیرد، روند دشواری دارد و گفته می‌شود تاکنون پیشرفتی نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز