خبرگزاری کار ایران

اتحادیه اروپا تحریم‌های سنگین تری علیه روسیه اعمال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۳۱

مقام‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا امروز آنچه را که ادامه مداخله دولت روسیه در امور داخلی اوکراین می‌خوانند، بررسی خواهند کرد و در نظر دارند روسیه را به دلیل ادامه این رویه هدف تحریم‌های شدید‌تر قرار دهند.

اتحادیه اروپا اعمال تحریم‌های شدید‌تر علیه روسیه را در دست بررسی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی سی، مقام‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا امروز - سه شنبه - آنچه را که ادامه مداخله دولت روسیه در امور داخلی اوکراین می‌خوانند، بررسی خواهند کرد و در نظر دارند روسیه را به دلیل ادامه این رویه هدف تحریم‌های شدید‌تر قرار دهند.

انتظار می‌رود تحریم‌های جدید بخش‌های عمده اقتصاد روسیه را هدف قرار دهد.

روز گذشته، رهبران آمریکا، آلمان، ایتالیا، انگلیس و فرانسه در یک کنفرانس تلفنی بر سر «لزوم تنبیه روسیه به دلیل دخالت هرچه بیشتر در اوکراین» به توافق رسیدند.

از زمان آغاز درگیری بین جدایی‌طلبان هوادار روسیه و دولت اوکراین، کشورهای غربی مجموعه تحریم‌های اقتصادی و سیاسی را علیه روسیه و برخی مقام‌ها و شهروندان متنفذ آن کشور به اجرا گذاشته‌اند؛ هر چند در مورد تشدید تحریم بین کشورهای اروپایی اختلاف نظرهایی وجود داشت.

در حالی که انگلیس و فرانسه و تعدادی از کشورهای اروپای شرقی عضو اتحادیه اروپا خواستار تشدید تحریم تجاری علیه روسیه بودند، آلمان به دلیل روابط گسترده تجاری رویکرد ملایم‌تری را توصیه می‌کرد. سرنگونی هواپیمای مسافربری مالزیایی در شرق اوکراین، که به شلیک موشک ضدهوایی روسی توسط جدایی‌طلبان نسبت داده شده، باعثاتخاذ موضع شدید‌تر اروپایی‌ها علیه روسیه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز