خبرگزاری کار ایران

وزرای دولت توافق ملی فلسطین به غزه می‌روند

کد خبر : ۱۸۶۷۰۴

هدف از سفر وزرای دولت توافق ملی فلسطین به نوار غزه اطلاع یافتن از اوضاع این منطقه پس از هشت روز تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به آن است.

تعدادی از وزرای دولت توافق ملی فلسطین امروز - سه شنبه - به نوار غزه سفر می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، برخی منابع فلسطینی در نوار غزه گفتند که تعدادی از وزرای دولت توافق ملی فلسطین طی ساعت‌های آینده از «رام الله» به نوار غزه می‌روند.

این منابع افزودند که هدف از سفر وزرای دولت توافق ملی فلسطین به نوار غزه اطلاع یافتن از اوضاع این منطقه پس از هشت روز تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به آن است.

این منابع تصریح کردند که «جواد علی» وزیر بهداشت فلسطین از جمله وزرایی است که امروز وارد غزه می‌شوند.

در همین حال، یک مسئول در جنبش «حماس» گفت که این جنبش همچنان در حال بررسی طرح مصر برای آتش بس فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها است و هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده است.

از طرفی دیگر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل تهدید کرد که اگر حماس طرح مصر برای آتش بس را نپذیرد، این رژیم عملیات نظامی علیه نوار غزه را گسترش می‌دهد.

نتانیاهو طرح مصر را فرصتی برای خلع سلاح نوار غزه دانست.

در تحولی دیگر، یک افسر بلندپایه ارتش اسرائیل تاکید کرد که اگر آتش جنگ در جبهه شمالی شعله ور شود، روزانه هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز