خبرگزاری کار ایران

یک منبع امنیتی بلندپایه اسرائیلی:

باتلاق غزه هزار بار خطرناک‌تر از باتلاق لبنان است

کد خبر : ۱۸۵۸۳۲

روزنامه اسرائیلی «معاریو» به نقل از یک منبع امنیتی بلندپایه اسرائیلی نوشت که باتلاق غزه برای اسرائیل هزار بار خطرناک‌تر از باتلاق لبنان است.

یک منبع امنیتی بلندپایه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که باتلاق غزه برای این رژیم بسیار خطرناک‌تر از باتلاق لبنان است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، روزنامه اسرائیلی «معاریو» به نقل از یک منبع امنیتی بلندپایه اسرائیلی نوشت که باتلاق غزه برای اسرائیل هزار بار خطرناک‌تر از باتلاق لبنان است.

معاریو در ادامه نوشت که عملیات کماندوهای اسرائیلی در سواحل شمالی نوار غزه نشان داد که نیروهای این رژیم در غزه دست بالا را ندارند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعتراف کردند که حمله شب گذشته کماندوهای اسرائیلی به سواحل نوار غزه و زخمی شدن چهار نفر از آنها، تصمیم کابینه این رژیم مبنی بر بی‌نیازی از ورود به باتلاق غزه را تقویت می‌کند.

روزنامه «هاآرتص» نیز به نقل از فرمانده تجاوز اسرائیل به نوار غزه در سال ۲۰۰۸ نوشت که حمله کنونی اسرائیل به نوار غزه نفس‌های آخر خود را می‌کشد و پیش از اعزام نیرو به داخل این منطقه باید متوقف شود.

در همین حال، مبارزان فلسطینی با شش موشک از نوع «گراد» شهر «عسقلان» در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند که در جریان آن دو اسرائیلی به شدت زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز