خبرگزاری کار ایران

یکی از مقام‌های بلندپایه افغان از حمله انتحاری جان سالم به در برد

کد خبر : ۱۷۸۷۲۷

پلیس افغانستان بامداد امروز – شنبه – اعلام کرد که راننده یک خودروی بمب‌گذای شده، اتومبیل خود را در کنار خودروی نظامی یکی از مقام‌های ارشد شورای عالی صلح منفجر کرد ولی به این مقام بلندپایه آسیبی نرسید.

«محمد معصوم ستانکزی» یکی از مقام‌های ارشد شورای عالی صلح افغانستان از حمله انتحاری جان سالم به در برد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس افغانستان بامداد امروز – شنبه – اعلام کرد که راننده یک خودروی بمب‌گذای شده، اتومبیل خود را در کنار خودروی نظامی ستانکزی منفجر کرد ولی به این مقام بلندپایه آسیبی نرسید.

در اثر این انفجار یک غیرنظامی کشته و چند نفر دیگر مجروح شدند. شورای عالی صلح افغانستان وظیفه نظارت بر گفت‌وگو با شبه‌نظامیان طالبان را بر عهده دارد.

این حمله در حالی صورت گرفت که قرار است امروز در کابل تظاهراتی در حمایت از تصمیم «عبدالله عبدالله» نامزد ریاست‌جمهوری افغانستان در اعتراض به آنچه تقلب گسترده نامیده شده، برگزار شود.

عبدالله خواستار توقف شمارش آرا و مداخله سازمان ملل برای پایان دادن به این اختلاف‌نظر شده است.

«حامد کرزی» رییس‌جمهوری افغانستان روز گذشته موافقت خود را با پا در میانی سازمان ملل برای حل مشکل انتخابات افغانستان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز