خبرگزاری کار ایران

محمود عباس و رامی الحمدالله به غزه می‌روند

کد خبر : ۱۷۳۳۹۷

نخست وزیر دولت توافق ملی به همراه همه اعضای کابینه‌اش و محمود عباس در آینده نزدیک به نوار غزه سفر می‌کنند.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و «رامی الحمدالله» نخست‌وزیر دولت توافق ملی فلسطین به زودی به نوار غزه می‌روند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، الحمدالله اعلام کرد که وی به همراه اعضای کابینه‌اش و محمود عباس در آینده نزدیک به نوار غزه سفر می‌کنند.

نخست‌وزیر جدید فلسطین پس از برگزاری نخستین نشست دولت توافق ملی که وزرای نوار غزه از طریق ویدئو کنفرانس در آن شرکت کردند، تاکید کرد که غزه بخش عزیز میهن است و وی و همه اعضای دولت توافق ملی از طریق مصر به این منطقه سفر می‌کنند.

وی افزود که این سفر به رغم تدابیر اسرائیل برای جلوگیری از سفر چهار وزیر دولت توافق ملی به کرانه باختری صورت می‌گیرد.

الحمدالله از جامعه جهانی خواست که به حمایت از ملت فلسطین ادامه داده و برای پایان دادن به رنج های اسرای فلسطینی که در زندان‌های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده اند، دخالت کند.

نخست‌وزیر دولت توافق ملی تصریح کرد که این دولت به همه توافق‌نامه ها و معاهدات که سازمان آزادی‌بخش فلسطین با اسرائیل امضا کرده و نیز به همه معاهدات و توافق‌نامه‌های بین‌المللی پایبند است.

وی همچنین از جامعه جهانی خواست برای پایان دادن به محاصره نوار غزه به رژیم صهیونیستی فشار بیاورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز