خبرگزاری کار ایران

وزیر ترابری مالزی:

همچنان به نجات مسافران امیدواریم

کد خبر : ۱۵۵۹۸۶

به‌رغم اینکه دولت مالزی پیش از این سرنشینان هواپیما را کشته شده اعلام کرده بود٬ اما امروز - شنبه - «هشام‌الدین حسین» وزیر ترابری این کشور ابراز امیدواری کرد که بتوانند بازماندگان را نجات دهند.

سه هفته پس از ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی و در حالی که تلاش‌ها برای یافتن آن همچنان بی‌نتیجه مانده است٬ مقام‌های مالزی ابراز امیدواری کردند که بازماندگان این حادثه نجات پیدا کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز٬ به‌رغم اینکه دولت مالزی پیش از این سرنشینان هواپیما را کشته شده اعلام کرده بود٬ اما امروز - شنبه - «هشام‌الدین حسین» وزیر ترابری این کشور ابراز امیدواری کرد که بتوانند بازماندگان را نجات دهند.

وی گفت: «در اوج ناامیدی باز هم باید امید خود را حفظ کرد، ما به جست‌وجوی بازماندگان ادامه خواهیم داد و به‌رغم همه دشواری‌ها همانطور که از اول هم گفتم٬ امیدمان را از دست نخواهیم داد و دعا خواهیم کرد.»

پدر یکی از مسافران با اشاره به موضع‌گیری وزیر ترابری مالزی٬ گفت: «وی گفت امیدوار است، یعنی همه مسافران کشته نشده‌اند.»

اما از طرف دیگر٬ بسیاری از خانواده‌ها دولت مالزی را به بی‌کفایتی در مدیریت عملیات جست‌وجو و ارایه اطلاعات ضد و نقیض متهم می‌کنند.

در پکن، ده‌ها نفر از بستگان مسافران در برابر سفارت مالزی حاضر شده و خواستار ارایه مدارک مستدل برای اثبات ادعای دولت این کشور شده‌اند. در باور این افراد٬ مالزی حقایق زیادی را پنهان می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز