خبرگزاری کار ایران

حملات حزب الله لبنان به ۸ موضع ارتش رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۲۹

حزب الله لبنان امروز -یکشنبه- ‌از حمله به ۸ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در دو بخش شرقی و غربی جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک‌، حزب الله لبنان امروز -یکشنبه- ‌از حمله به ۸ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در دو بخش شرقی و غربی جنوب لبنان خبر داد.

‌حزب الله لبنان در چند بیانیه اعلام کرد که روز گذشته در بخش شرقی جنوب لبنان ۶ عملیات علیه مواضع و تجمع ارتش رژیم اشغالگر در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان انجام داده است.

‌حزب الله افزود که رزمندگان این حزب پس از رصد تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «المرج»، تانک مرکاوا موجود در پایگاه را با موشک‌های مناسب مستقیما هدف قرار دادند که طی این حمله، تانک مذکور تخریب و کادر آن کشته و زخمی شدند.

بر اساس بیانیه حزب الله، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان ساختمان مورد استفاده ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «المناره» و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «رویسات العلم» در تپه‌های کفرشوبا و دو ساختمان مورد استفاده ارتش رژیم اشغالگر در شهرک «المطله» را سلاح‌های مناسب و پایگاه «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را با بمب‌های توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر از بمباران دو پایگاه در بخش غربی جنوب لبنان خبر داد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز