خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر انگلیس:

در صورت پیروزی در انتخابات، خدمت سربازی را اجباری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۳۶

نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس در آستانه انتخابات زودهنگام این کشور اعلام کرد که در صورت پیروزی حزب‌ محافظه‌کار، خدمت سربازی را اجباری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، «ریشی سوناک» نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس در آستانه انتخابات زودهنگام این کشور اعلام کرد که در صورت پیروزی حزب‌ محافظه‌کار، خدمت سربازی را اجباری خواهد کرد. 

بر اساس تغییرات جدید، تا پایان پارلمان آینده جوانان ۱۸ ساله انگلیسی مشمول طرح خدمت اجباری خواهند شد.

در چارچوب این طرح، جوانان انگلیسی یا باید در خدمت سربازی ۱۲ ماهه شرکت کنند یا به طرح انجام خدمات داوطلبانه ملی بپیوندند.

به گفته نخست‌وزیر انگلیس، جوانان این کشور حق انتخاب بین خدمت سربازی تمام وقت در ارتش این کشور به مدت یک سال تمام یا خدمت جایگزین به صورت داوطلبانه در بخش امداد و نجات و سایر بخش‌ها را در تعطیلات آخر هفته به مدت ۲۵ روز خواهند داشت.

 

سوناک با اشاره به این طرح در بیانیه‌ای اعلام کرد: «انگلیس کشور بزرگی است، اما نسل‌های جوان فرصت‌ها یا تجربه‌ای را که شایسته آن‌ها هستند، نداشته‌اند و نیروهایی وجود دارند که تلاش می‌کنند در جامعه ما در این دنیای نامطمئن شکاف ایجاد کنند». 

محافظه‌کاران یک کمیسیون سلطنتی برای کمک به راه‌اندازی برنامه‌های آزمایشی در سپتامبر ۲۰۲۵ ایجاد خواهند کرد. سپس این حزب از طریق قانون خدمات ملی جدید تا پایان پارلمان بعدی این دستور را اعلام خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز