خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

هیچ یک از اهداف اسرائیل در عملیات غزه محقق نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۲۵

مقام روس تاکید کرد که هیچ یک از اهداف رژیم صهیونیستی از عملیات نظامی در غزه محقق نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «دیمیتری پولیانسکی»، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید  کرد که اسرائیل به هیچ یک از اهداف عملیات نظامی خود در غزه دست پیدا نکرده است.

وی گفت: «اسرائیل مطلقا هیچ انگیزه‌ای برای توقف درگیری های ۷ ماهه ندارد و به هیچ یک از اهداف عملیاتی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن اعلام کرد، دست نیافته است».

پولیانسکی افزود: «نگران کننده ترین موضوع این است که جان گروگان های حاضر در دست حماس به وضوح در خطر است و اسرائیل هیچ اقدامی برای حل این مشکل انجام نمی دهد».

وی با تاکید کرد که آمریکا با وجود ابزارهایی که در اختیار دارد از اعمال فشار بر اسرائیل خودداری می‌کند و در مقابل، از هرگونه درخواست برای پاسخگو کردن سران اسرائیل درباره ماهیت اقدامات نظامی در نوار غزه انتقاد می‌کند.

این مقام روس افزود:‌ «ایالات متحده در تلاش است تا از میزان و آثار اقدامات اسرائیل بکاهد. همچنین از هرگونه تلاش برای اجرای عدالت انتقاد و تا حد امکان با ایده آتش بس مخالفت می کند.  آنها هر آنچه در توان داشتند، جهت تضعیف تلاش‌ها برای اعطای حق عضویت کامل به فلسطین در سازمان ملل به کار بستند. این اقدامات چهره و نیت واقعی آنها را درباره غزه و اسرائیل آشکار می‌کند».

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز