خبرگزاری کار ایران

منابع آگاه‌:

نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت بین‌المللی علیه خود بسیار عصبی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۱۹۰

منابع آگاه اسرائیل از تشویش اعصاب نخست‌وزیر این رژیم به دلیل ترس از صدور حکم بازداشت از سوی دادگاه بین‌المللی کیفری خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از معاریو، منابع آگاه اسرائیلی روز گذشته –شنبه- اعلام کردند که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ترس احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دادگاه بین‌المللی کیفری به طور غیر طبیعی عصبی است.

این منابع گفتند که نتانیاهو به دلیل احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه به‌طور غیرطبیعی ترسیده و عصبی است.

طبق این گزارش، نتانیاهو طی چند روز گذشته تماس‌های تلفنی گسترده‌ای با رهبران و مقام‌های بین‌المللی به ویژه  «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا داشته است تا از صدور حکم بازداشت علیه وی جلوگیری کند.

منابع مذکور تاکید کردند که نتانیاهو به طور غیرمستقیم در تلاش است تا بایدن را برای اقدام علیه صدور چنین حکمی تحت فشار قرار دهد.

این منابع گفتند که نتانیاهو متوجه شده است حکم بازداشت بین‌المللی می‌تواند او را به یک فرد تحت تعقیب تبدیل کند، بنابراین او هر روز برای خنثی کردن چنین تحرکی تلاش می‌کند.

منابع مذکور دور از ذهن ندانستند که انعطاف زیاد در موضع اسرائیل در رابطه با موضوع تبادل اسرا از جمله توافق پایان جنگ ناشی از همین اتفاق باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز