خبرگزاری کار ایران

جو بایدن:

آمریکا به تأمین امنیت اسرائیل متعهد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۵۳۳

رئیس‌جمهوری آمریکا برای نخستین بار به طور علنی به حمله تنبیهی ایران به اسرائیل پرداخت و گفت که وی همچنان بر امنیت اسرائیل و دستیابی به آتش‌بس و توافق برای آزادی گروگان‌‌ها متمرکز است و تلاش می‌کند تا مانع تبدیل شدن درگیری به یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا برای نخستین بار به طور علنی به حمله تنبیهی ایران به اسرائیل پرداخت و گفت که وی همچنان بر امنیت اسرائیل و دستیابی به آتش‌بس و توافق برای آزادی گروگان‌‌ها متمرکز است و تلاش می‌کند تا مانع تبدیل شدن درگیری به یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر شود. 

وی با تأکید مجدد بر این‌که یالات متحده به امنیت اسرائیل متعهد است، گفت: «ما متعهد به آتش‌بسی هستیم که گروگان‌ها را به خانه بازمی‌گرداند و از گسترش درگیری فراتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد، جلوگیری می‌کند».

رئیس جمهوری آمریکا این اظهارات را هنگام خوش آمدگویی به «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق، در دفتر بیضی شکل کاخ سفید در بحبوحه تنش‌های مداوم در منطقه و نگرانی برای نیروهای آمریکایی بیان کرد.

بایدن گفت: «ما همچنین به امنیت پرسنل و شرکای خود در منطقه از جمله عراق متعهد هستیم. شراکت بین عراق و ایالات متحده حیاتی است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز