خبرگزاری کار ایران

وال استریت ژورنال:

پهپادهای آمریکایی در اوکراین عملکرد ضعیفی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۹۴

مدیر عامل شرکت اسکایدو تاکید کرد که پهپادهای آمریکایی در اوکراین به خوبی کار نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که پهپادهای آمریکایی در اوکراین به خوبی سایر سیستم ها کار نمی کنند و نمی توانند بر پارازیت الکترونیکی روسیه غلبه کنند.

این روزنامه به نقل از «آدام بری»، مدیر عامل شرکت توسعه هواپیماهای بدون سرنشین «اسکایدو» نوشت: «به طور کلی هر کلاس از پهپادهای آمریکایی در اوکراین به این مشهور هستند که مانند سایر سیستم ها در آنجا کار نمی کنند».

به گزارش این روزنامه، اوکراینی‌ها دریافته اند که پهپادهای آمریکایی شکننده هستند و نمی‌توانند بر تکنیک‌های پارازیت الکترونیکی روسیه و غیرفعال کردن جی پی اس غلبه کنند.

وال استریت ژورنال تاکید کرده است که پهپادهای آمریکایی در اغلب موارد قادر به پوشش مسافت اعلام شده نیستند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که دلیل نقص پهپادهای آمریکایی تا حدودی به سیاست های دولت آمریکا در قبال چین برمی گردد.

این روزنامه نوشت: «وزارت دفاع ایالات متحده الزامات سختگیرانه ای را برای تولیدکنندگان پهپادها وضع کرده است از جمله ممنوعیت استفاده از قطعات چینی که این موضوع، ساخت پهپادهای کوچک را گرانتر و دشوارتر می کند».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز