خبرگزاری کار ایران

اعزام تفنگداران آمریکایی به هائیتی برای تأمین امنیت سفارت ایالات متحده

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۲۷۰

فرماندهی جنوبی ایالات متحده از اعزام تفنگداران آمریکایی به هائیتی برای تامین امنیت سفارت این کشور در «پورتو پرنس» خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ای بی سی نیوز، فرماندهی جنوبی ایالات متحده در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیمی از تفنگداران دریایی ایالات متحده برای تامین امنیت بیشتر سفارت این کشور در پورتو پرنس به هائیتی اعزام شدند.

این گروه جدید تفنگداران دریایی علاوه بر تیم‌های تاکتیکی از پرسنل امنیتی دیپلماتیک وزارت امور خارجه تشکیل شده است که قبلا به هائیتی اعزام شده بودند.

در این بیانیه آمده است: «به درخواست وزارت خارجه، فرماندهی جنوبی ایالات متحده یک تیم امنیتی ضد تروریسم از ناوگان دریایی ایالات متحده را برای حفظ امنیت سفارت ایالات متحده در پورتو پرنس، هائیتی و انجام عملیات امدادی مستقر کرد».

این فرماندهی تاکید کرده است که این اقدام برای تفنگداران دریایی کنونی یک عمل رایج و معمولی در سراسر جهان است و سفارت ایالات متحده همچنان باز است، عملیات به طور محدود ادامه دارد و بر کمک به شهروندان آمریکایی و حمایت از تلاش‌های هائیتی برای تامین امنیت انتقال مسالمت آمیز قدرت متمرکز است».

طبق این گزارش، تفنگداران دریایی که به هائیتی اعزام می شوند، گروهی موسوم به تیم سریع دریایی هستند که آموزش های ویژه ای را در زمینه تامین امنیت بیشتر در مواضع دیپلماتیک آمریکایی در هر نقطه از جهان در کوتاه مدت دیده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز