خبرگزاری کار ایران

سفر فرمانده سنتکام به منطقه برای بررسی وضعیت غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۵۵۱

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از سفر فرمانده این مرکز به خاور‌میانه برای بررسی وضعیت غزه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) امروز –دوشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که ژنرال «مایکل اریک کورلا»، فرمانده این مرکز از مصر، اردن، سوریه و اسرائیل برای درک وضعیت امنیتی در منطقه و وضعیت انسانی در غزه بازدید کرد.

در این بیانیه آمده است: «‌ژنرال کورلا در ۲۷ فوریه به العریش و گذرگاه رفح در مصر سفر کرد و در آنجا با نمایندگانی از چندین سازمان بین‌المللی و غیردولتی، ارتش دوم مصر و مقامات سفارت آمریکا دیدار کرد. در این دیدار روند ارائه کمک‌های بشردوستانه از مصر مورد بحث و بررسی قرار گرفت». 

طبق این بیانیه، کورلا در ۲۸ فوریه نیز به اردن سفر و با سرلشکر «یوسف الحنیتی»، رئیس ستاد مشترک ارتش اردن و تعدادی از مقام های نظامی این کشور دیدار و درباره وضعیت دریای سرخ و بحران انسانی در غزه گفت و گو کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که فرمانده سنتکام روزهای ۲۸ و ۲۹ فوریه نیز از تاسیسات فرماندهی مرکزی آمریکا در اردن و سوریه و همچنین پایگاه های التنف و الرمیلان بازدید کرد.  

وی همچنین در دوره مابین ۲۸ فوریه و دوم مارس از سرزمین های اشغالی بازدید و با «یوآو گالانت»،‌ وزیر جنگ و سایر مقام های کابینه جنگ اسرائیل دیدار کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز