خبرگزاری کار ایران

روسیه پیش نویسی درباره مسائل انسانی در سوریه به شورای امنیت ارائه کرد

کد خبر : ۱۴۵۴۱۵

شورای امنیت طی روزهای آینده پیش نویس روسیه و پیش نویس غربی‌ها درباره مسائل انسانی در سوریه را بررسی می‌کند.

نمایندگی روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که مسکو یک پیش نویس درباره مسائل انسانی در سوریه به شورای امنیت ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «الکسی زایتسف» رئیس بخش رسانه‌ای نمایندگی روسیه در سازمان ملل گفت که روسیه پیش نویسی را درباره مسائل انسانی در سوریه به شورای امنیت ارائه کرد.

زایتسف افزود که این پیش نویس به عنوان جایگزین پیش نویس غربی ها در باره مسائل انسانی در سوریه به شورای امنیت ارائه شده است.

این پیش نویس و پیش نویس غربی‌ها که با مخالفت روسیه و چین مواجه شد، طی روزهای آینده توسط شورای امنیت مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد.

در همین حال، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه نیز گفت که کشورش پیش نویسی درباره اوضاع انسانی در سوریه به شورای امنیت ارائه کرده است که دیدگاه مسکو را در مورد نقشی که شورای امنیت می‌تواند در حل مشکلات انسانی در سوریه داشته باشد، نشان می‌دهد.

روسیه پیش از این با پیش نویس غربی‌ها درباره امور انسانی درسوریه که به شورای امنیت ارائه شد، مخالفت کرد و آن را زمینه ساز دخالت نظامی در این کشور دانست. چین نیز با پیش نویس غربی‌ها مخالفت کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز