خبرگزاری کار ایران

آمریکا بیش از ۵۰۰ فرد و نهاد روس را تحریم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۶۳۸

ایالات متحده تحریم‌های گسترده‌ای را علیه روسیه اعمال کرد و در چارچوب آن بیش از ۵۰۰ فرد و نهاد را به مناسبت دومین سالگرد تهاجم مسکو به اوکراین و همچنین مرگ منتقد سرسخت کرملین در زندان روسیه، هدف قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ایالات متحده تحریم‌های گسترده‌ای را علیه روسیه اعمال کرد و در چارچوب آن بیش از ۵۰۰ فرد و نهاد را به مناسبت دومین سالگرد تهاجم مسکو به اوکراین و همچنین مرگ «الکسی ناوالنی» منتقد سرسخت کرملین در زندان روسیه، هدف قرار داد. 

رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از این همچنین گفته بود که تحریم‌هایی را به طور مستقیم علیه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه که به گفته وی «مسئول» مرگ ناوالنی است، اعمال خواهد کرد.

تصمیم بایدن بلافاصله پس از دیدار با همسر و دختر ناوالنی در سانفرانسیسکو اعلام شده بود. 

رئیس‌جمهوری آمریکا در این‌باره گفته بود: «من افتخار ملاقات با همسر و دختر ناوالنی را داشتم و آشکارا اعلام می‌کنم که وی مردی با شجاعت باورنکردنی بود. ما روز جمعه تحریم‌هایی را علیه پوتین که مسئول مرگ وی است، اعلام می‌کنیم».

بایدن گفت که از این دیدار مشخص بود که همسر ناوالنی «به مبارزه خود ادامه خواهد داد».

وی تأکید کرد: «ما تسلیم نمی‌شویم».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز