خبرگزاری کار ایران

ترامپ:

می‌خواهم فورا با بایدن مناظره کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۸۸

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بر تمایل خود برای مناظره انتخاباتی خود با رئیس کنونی کاخ سفید تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا روز گذشته -دوشنبه- گفت که می‌خواهد فورا با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور کنونی این کشور مناظره برگزار کند. 

این در حالی است که وی از مناظره با هر یک از رقبای خود در حزب جمهوری‌خواه برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی امتناع کرده است. 

ترامپ در یک برنامه رادیویی گفت: «من می‌خواهم با او مناظره کنم، زیرا باید مناظره برگزار کنیم. ما باید برای صلاح کشور مناظره انجام دهیم».

بایدن در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره درخواست ترامپ برای برگزاری مناظره در جریان سفر به «لاس وگاس» گفت: «من هم اگر جای او بودم، چنین درخواستی را داشتم. او کاری ندارد که انجام دهد».

ترامپ محتمل‌ترین نامزد حزب جمهوری خواه برای رقابت با بایدن در انتخابات ۵ نوامبر است، اما او هنوز در نامزد قطعی این حزب نیست و درخواست «نیکی هیلی» رقیب جمهوری‌خواه خود برای مناظره را رد کرده است.

ستاد انتخاباتی هیلی در واکنش به اظهارات ترامپ درباره مناظره با بایدن در بیانیه‌ای اعلام کرد که او بزدل‌تر از آن است که با هیلی مناظره کند.

اظهارات ترامپ نشان‌دهنده تمایل به تمرکز بر رقابت انتخاباتی با بایدن است که روز شنبه در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در کارولینای جنوبی پیروز شد و انتظار می‌رود نامزدی نهایی حزبش برای انتخابات ریاست جمهوری شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز