خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین:

جنگ فراگیر آغازی برای پایان رژیم اشغالگر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۱۷

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد که هدف قرار گرفتن پایگاه‌های اسرائیلی محاسبات این رژیم را به هم ریخته است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد که اشغالگران اسرائیلی دریافته  اند مقاومت فلسطین در نوار غزه ازهمان روز نخست این رژیم را در هم شکست و اکنون نمی‌توانند چهره خود را در برابر جهانیان و مخاطبان داخلی خود احیا کنند. 

ابو مجاهد تاکید کرد که نبرد در شمال غزه پایان نیافته است و درگیری‌ها و عملیات‌ها علیه اشغالگران ادامه دارد. 

وی همچنین با اشاره به اینکه مقاومت صحنه‌هایی را از تلفات نیروهای اسرائیلی پخش خواهد کرد که ارتش این رژیم از افشای آنها خودداری کرده است، تاکید کرد که مردم فلسطین سست نخواهند شد و تمام تلاش‌ها برای کوچاندن آنها به نتیجه نخواهد رسید. زیرا آنها به سرزمین و مقاومت خود پایبند هستند.

ابومجاهد افزود: «مقاومت ما در هم نمی‌شکند و همچنان قدرتمند و پابرجاست». 

وی همچنین تاکید کرد که اشغالگران به خوبی می‌دانند معادله امروز متفاوت است، به ویژه پس از آن که مقاومت اسلامی در لبنان پایگاه‌های «مرون» و «دادو» را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

ابومجاهد تاکید کرد که نیروی مقاومت با توجه به اطلاعات دقیقی که در جبهه‌های مختلف در اختیار دارد، دو نهاد نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر را به رغم پنهان‌کاری این رژیم درباره تلفات و پایگاه‌های نظامی مهم خود سردرگم کرده است.

وی تاکید کرد که جنگ فراگیر آغازی برای پایان رژیم اشغالگر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز