خبرگزاری کار ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

عملیات حماس شوک شدیدی به احساس امنیت اسرائیلی‌ها وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۴۰

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که عملیات هفتم اکتبر شوک شدیدی به احساس امنیت اسرائیلی‌ها وارد کرد.

به گزارش ایلنا، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد که ارتش این رژیم می‌تواند عین تخریب‌های غزه را در بیروت انجام دهد. 

گالانت گفت: «ما نه با یک دشمن واحد بلکه با یک محور می‌جنگیم، اسرائیل از جنگ شدید وارد عملیات ویژه شده است». 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود:‌«ما نمی‌توانیم این احتمال را بپذیریم که حماس، حزب الله و ایران زندگی ما را تعریف کنند. آنها می‌دانند که ما می‌توانیم  کپی ویرانی‌های غزه را در بیروت انجام دهیم». 

وی با تشریح جدی بودن حمله ۷ اکتبر به اسرائیل و شوک شدید به احساس امنیت اسرائیلی‌ها گفت:‌ «۷ اکتبر خونین ترین روز برای یهودیان از سال ۱۹۴۵ است و جهان باید این موضوع را درک کند».

وی مدعی شد: «اسرائیل نه تنها با حماس بلکه با حزب‌الله نیز مواجه است، خطر این تهدید در پس قدرت پاسخ اسرائیل و عزم آن برای نابودی نه تنها حماس که از حمایت ایران برخوردار است بلکه در پاسخ کافی و بازدارنده از سایر احزاب متحد با تهران از جمله حزب الله لبنان نهفته است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز