خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۲۰

۷۵ شهید و زخمی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح، مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق و بیانیه مشترک تروئیکای اروپا در واکنش به گزارش اخیر آژانس درباره ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، آلمان، انگلیس و فرانسه طی بیانیه‌ای مشترک، نسبت به گزارش اخیر آژانس بین‌الملللی انرژی اتمی درباره تسریع روند غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم توسط ایران ابراز نگرانی کردند.

- گزارش‌ها حاکی از حمله مجدد رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان المغازی در مرکز نوار غزه است.

 

- رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه برخی مناطق در حومه دمشق را هدف حمله موشکی قرار داد.

 

- حزب‌الله لبنان ویدئویی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که نشان می‌دهد یکی از پهپادهای جنگی این گروه در حال هدف قرار دادن ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت شهر «کریات شمونه» در نزدیکی مرز لبنان است.

- وزارت بهداشت فلسطین در غزه گزارش داد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح ۲۰ نفر شهید و ۵۵ نفر زخمی شدند.

 

- جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که با هلال احمر مصر همکاری می کند تا «نخستین اردوگاه سازماندهی‌شده» را برای آوارگان در خان یونس، جایی که ده‌‌ها هزار فلسطینی در اردوگاه‌های موقت تجمع کرده‌اند، ایجاد کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز