خبرگزاری کار ایران

افسر سابق اطلاعاتی آمریکا:

بایدن حکم نابودی اوکراین را امضا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۵۶

افسر سابق اطلاعاتی آمریکا تاکید کرد که رئیس‌جمهور این کشور با اتخاذ سیاستی درباره پیوسن اوکراین به ناتو حکم اعدام آن را امضا کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مجله نیوزویک، «ربکا کوفلر»، افسر اطلاعاتی سابق آمریکا تاکید کرد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور با اتخاذ سیاستی که اوکراین را به پیوستن به ناتو سوق داده است، حکم اعدام را علیه آن امضا کرده است.

وی گفت که بحث جاری بین دولت در کاخ سفید و کنگره ایالات متحده درباره موضوع تصویب بودجه بیشتر برای اوکراین در واقع با اقدام قانونگذاران کنگره به تعویق آن تا ماه ژانویه پایان یافت.

کوفلر تاکید کرد که صرف نظر از اینکه ماه ژانویه درباره این موضوع چه تصمیمی گرفته خواهد شد، سرنوشت اوکراین روشن است و آن مرگ و ویرانی بیشتر برای کشور و خونریزی بیشتر در سال ۲۰۲۴ است. 

وی با استناد به تکرار سیاست های «باراک اوباما»، رئیس جمهور پیشین آمریکا در ارتباط با اوکراین و اتخاذ استراتژی خطرناک سوق دادن کی یف به سمت عضویت در ناتو گفت که اکنون نیز بایدن مسئول نابودی اوکراین و اوکراینی‌هاست.

این مقام پیشین اطاعاتی آمریکا افزود: «این به مفهوم امضای حکم اعدام علیه اوکراین است. هیچ فرمانده عاقل نظامی اجازه نمی دهد ائتلاف متخاصم بیش از هزار مایل دورتر از مرزهایش حضور داشته باشد. هیچ رهبر آمریکایی به چین یا روسیه اجازه نخواهد داد در مکزیک یا کانادا نیرو مستقر کند».  

وی افزود: «بنابراین بایدن تصمیم گرفت از مردم آمریکا به عنوان یک گاو شیرده و از اوکراینی ها به عنوان سوخت جنگ استفاده کند. حال آنکه واشنگتن برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود، کارزار تبلیغاتی راه انداخته و اصرار می کند که ایالات متحده به اوکراین، فاسدترین کشور کمک کرده است.»

کوفلر تاکید کرد که صنعت، زیرساخت‌ها و پایه کشاورزی اوکراین در حال نابودی است و این کشور خالی‌ از سکنه شده است.

وی گفت: «به رغم این موضوع، بایدن همچنان به تلاش برای اجبار کنگره به اختصاص میلیاردها دلار بیشتر به رژیم کی‌یف ادامه می‌دهد، گویی به آمریکایی‌ها می‌گوید که پیروزی نزدیک است. اگر کنگره بایدن را متوقف نکند، قتل عام اوکراینی‌ها تا سال ۲۰۲۴ و پس از آن ادامه خواهد داشت».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز