خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۳۵ فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۳۰۳

نیروهای رژیم صهیونیستی ۳۵ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، نیروهای رژیم صهیونیستی از عصر روز گذشته –یکشنبه- تا بامداد امروز –دوشنبه- ۳۵ فلسطینی از جمله چند کودکان را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

  باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که موج دستگیری در استان جنین متمرکز بوده است اما افرادی از استان های بیت لحم، الخلیل، رام الله، طولکرم، اریحا، طوباس و قدس نیز دستگیر شده اند. 

به گزارش این باشگاه، نیروهای اسرائیلی از بامداد امروز به شهر «برقه» در استان «نابلس» یورش برده و تحقیقات میدانی را از ده ها شهروند انجام دادند. آنها همچنان به موج بازداشت ها و یورش به منازل شهروندان همراه با عملیات تخریب و ویرانی گسترده ادامه می دهند».

در ادامه این گزارش آمده است که مجموع شهروندان بازداشتی به ۴ هزار و ۷۳۰ نفر از هفتم اکتبر می رسد که از منزل و یا از طریق پاسگاه های نظامی دستگیر و یا تحت فشار مجبور به تسلیم خود شده اند.

باشگاه اسرای فلسطینی تاکید کرد که نیروهای اسرائیلی اخیرا بر عملیات تحقیقات میدانی متمرکز شده‌اند و بسیاری از شهروندان را به منظور تحقیقات میدانی از آنها دستگیر و پس از انجام اعمال توهین آمیز و آزاد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز