خبرگزاری کار ایران

اونروا:

بسیاری از مردم غزه ۳ روز است که غذا نخورده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۵۴

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (اونروا) نسبت به احتمال وقوع قحطی در غزه هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از العربی الجدید، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (اونروا) در سایه وخیم‌تر شدن اوضاع مردم فلسطین در نوار غزه در بحبوحه جنگ مستمر اسرائیل از هفتم اکتبر گذشته هشدار داد که بسیاری از مردم برای دو یا سه است که روز غذا نخورده‌اند و گرسنگی همه را تهدید می‌کند.  

این آژانس هشدار داد: «ما در آستانه فروپاشی هستیم. اگر اونروا سقوط کند، کمک‌های بشردوستانه که تقریبا تمام ساکنان نوار غزه به آن وابسته هستند نیز از بین خواهد رفت».

اونروا در عین حال تاکید کرد که با وجود همه این شرایط همکاران آژانس به کار خود ادامه می‌دهند و از هیچ تلاشی در حد توان دریغ نخواهند کرد هر چند که امکانات آنها بسیار محدود است و غذا، آب و سوخت به طور روشمند به عنوان یک سلاح جنگی در نوار غزه استفاده می‌شود. 

این آژانس توضیح داد: « همکاران ما همچنان مراکز بهداشتی، توزیع غذا و سرپناه ها را مدیریت می‌کنند». 

در پایان بیانیه اونروا آمده است: «تاکنون توانسته‌ایم برای ۶۸ هزار و ۶۵۰ خانواده آرد تهیه کنیم، اما برای تامین نیاز یک میلیون و ۹۰۰ هزار آواره در نوار غزه به آرد بیشتری نیاز داریم».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز