خبرگزاری کار ایران

یدیعوت احارونوت:

نتانیاهو از کودتای درون‌حزبی علیه خود بیمناک است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۶۶

یک منبع در حزب لیکود از نگرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال وقوع کودتا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، در روزهای اخیر یک بحث محرمانه در حزب لیکود درباره آینده «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر این حزب که از کودتا علیه خود در درون حزب بیم دارد، صورت گرفته است.

یک مقام ارشد حزب لیکود فاش کرد که این حزب امکان جایگزینی نتانیاهو با نامزد دیگر در صورت سلب رای اعتماد از دولت را بررسی کرده است.

وی تاکید کرد که  بررسی کرده و خاطرنشان کرد که یکی از اسامی پیشنهادی، «یولی ادلشتاین»، عضو کنست و رئیس کمیته روابط خارجی و امنیت است که به طور موقت تا انتخاب رئیس جدید لیکود در انتخابات مقدماتی زمان  به سمت نخست‌وزیری منصوب می‌‌شود.

یک مقام حزب لیکود با اعلام خبر دیدار نتانیاهو با چند تن از اعضای کنست به صورت جداگانه در روز جمعه گفت: «نخست‌وزیر از صحبت درباره جایگزینی خود می‌ترسد و می‌خواهد مطمئن شود که کسی به کودتا علیه او نپیوندد. او به دنبال برگزاری انتخابات بلافاصله پس از جنگ است».

وی افزود: «نتانیاهو در تلاش است تا دو پیام اصلی را که بیانگر مبارزات انتخاباتی آتی اوست، ارائه دهد؛ یکی پایبندی به جنگ تا انتها و دوم اینکه او تنها کسی است که از ایجاد کشور فلسطین جلوگیری می‌کند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز