خبرگزاری کار ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

پس از آتش‌بس موقت، جنگ حداقل ۲ ماه ادامه خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۱۲۱

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات نظامی این رژیم علیه حماس پس از آتش‌بس کوتاهی که از امروز -جمعه- آغاز می‌شود، «با قدرت» ادامه خواهد یافت و انتظار می‌رود که جنگ حداقل دو ماه دیگر ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات نظامی این رژیم علیه حماس پس از آتش‌بس کوتاهی که از امروز -جمعه- آغاز می‌شود، «با قدرت» ادامه خواهد یافت و انتظار می‌رود که جنگ حداقل دو ماه دیگر ادامه داشته باشد.

گالانت هنگام بازدید از سربازان رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به خسارات وارده علیه این رژیم، مدعی شد: «این یک توقف کوتاه خواهد بود. هنگامی که پایان یافت، جنگ با قدرت ادامه خواهد یافت و فشاری را ایجاد می‌کند که امکان بازگشت گروگان‌های بیشتری را فراهم خواهد کرد».

وی افزود که پیش‌بینی می‌شود درگیری حداقل دو ماه دیگر ادامه داشته باشد. 

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که روند تحویل گروگان‌ها «پیچیده» خواهد بود و هشدار داده است که هر لحظه ممکن است تغییراتی در این توافق رخ دهد.

«دانیل هاگاری» سخنگوی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی گفت که هیچ چیز نهایی نشده تا زمانی که واقعاً اتفاق بیفتد و حتی در میان این روند، هر لحظه ممکن است تغییراتی رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز